دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1397 - 09:42
با برگزاری آیین تکریم و معارفه؛

محمدتقی مؤید رئیس دفتر هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد شد/ ادامه فعالیت فاضل سنقری در شورای عالی سازمان سما

مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه مشاور و رئیس دفتر هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر طهرانچی رئیس این دانشگاه روز گذشته برگزار شد.
کد خبر : 311535

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آیین تکریم رئیس سابق و معارفه رئیس جدید دفتر هیأت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی برگزار شد. در این مراسم از خدمات و تلاش‌های فاضل سنقری در مدت مسئولیت تقدیر و محمدتقی مؤید به‌عنوان مشاور و رئیس جدید دفتر هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.


دکتر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به سابقه شناخت خود از فاضل سنقری اشاره کرد و گفت: دکتر فاضل دارای سوابق و تجربیات ارزشمندی هستند و در مدت مسئولیت نیز خدمات شایانی را انجام دادند که قابل توجه و تقدیر است اما با توجه به پیشنهاد دکتر طهرانچی، در ادامه حضور، همکاری و فعالیت در دانشگاه، به‌عنوان مشاور رئیس دانشگاه و دبیرکل شورای عالی فرهنگی، آموزشی و مهارتی سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی منشأ خدمات خواهند بود.


ولایتی در ادامه با اشاره به سوابق شناخت سال‌های طولانی و قبل از انقلاب از محمدتقی مؤید، وی را فردی متدین، انقلابی و کارآمد توصیف کرد.


وی تصدی ریاست دفتر هیأت مؤسس و امنا را به‌عنوان دفتری پرکار و بسیار مهم ارزیابی نمود و برای وی آرزوی توفیق نمود.


دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه مدارس سما باید بر پایه یک نظام تربیتی استوار باشد، گفت: در شورای عالی فرهنگی، آموزشی و مهارتی سازمان سما علاوه بر اینکه رئیس دانشگاه و برخی معاونان حضور دارند، عده‌ای از صاحب‌نظران عرصه آموزش و پرورش نیز در آن شرکت خواهند کرد.


طهرانچی با بیان اینکه این شورا قوه عاقله سازمان سما است، گفت: با توجه به تجربیات ارزشمندی که دکتر فاضل سنقری در آموزش و پرورش دارند به دبیر کلی این شورا انتخاب شده‌اند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه، انتخاب دکتر مؤید را انتخابی شایسته برای تصدی ریاست دفتر هیأت مؤسس و امنا دانست و ابراز امیدواری کرد که حضور ایشان در کمیسیون دائمی، شورای اقتصاد دانش‌بنیان، کمیته انتصابات و ... مؤثر و یک حرکت روبه‌جلو در دانشگاه باشد.


در این مراسم دکتر فاضل سنقری نیز با تشکر از حسن اعتماد دکتر ولایتی در بیش از یک سال گذشته و اعتماد مجدد ایشان و دکتر طهرانچی در انتصاب وی به‌عنوان مشاور رئیس و دبیرکل شورای عالی فرهنگی، آموزشی و مهارتی سازمان سما، گزارشی از عملکرد دفتر هیأت مؤسس و امنا ارائه کرد.
وی با بیان اینکه بر اساس اساسنامه جدید می‌بایست مأموریت سازمان سما دستخوش تحولی راهبردی شود، گفت: انضباط اقتصادی در سازمان سما، انسجام و پیوستگی مدارس سما، ارتقای خدمات کیفی این مدارس، تنظیم و تدوین پیوست فرهنگی و تأکید بر تحقیق و توسعه باید در دستور کار این سازمان قرار گیرد.


وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای دکتر ولایتی و دیگر مسئولان دانشگاه در تثبیت خط انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد: دکتر مؤید با توجه به سوابق درخشانی که دارند در وظایف محوله موفق باشد.


محمدتقی مؤید مشاور و رئیس دفتر هیأت مؤسس و امنا نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حسن اعتماد دکتر ولایتی از کلیه همکاران در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی خواست که وی را در این مأموریت و مسئولیت مهم یاری نمایند.


انتهای پیام/4060


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
شریف
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
۰
موید سودی برای دانشگاه ندارد
هلدینگ شایسته